.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مديرکل جديد تربيت بدني گيلان معرفي شد

ا حضور جامعه ورزش گيلان و مديران سازمان‌هاي مختلف استان مراسم توديع مديرکل اسبق تربيت بدني گيلان و معارفه مدير جديد اين سازمان برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا، در اين مراسم که صبح دوشنبه در سالن وزنه برداري يادگار امام (ره) شهرستان رشت به انجام رسيد ابتدا "درزي" معاون سياسي امنيتي استانداري گيلان با تقدير از تلاش‌هاي مديرکل سابق در چهار سال گذشته اظهار كرد: نيک بين در مجموع مدير موفقي براي ورزش گيلان به شمار مي رود چرا که از توانايي و پشتکار والايي براي پيگيري امور برخوردار بود و توانست ورزش گيلان را با تمامي فراز و نشيب‌هايش به خوبي سازماندهي كند.

در ادامه "برانوش نيک بين" مدير کل اسبق تربيت بدني گيلان با تشکر از تعامل تمامي نهادهاي اجرايي استان در مدت خدمتش گفت: به جهت علاقمندي مردم به ورزش، اين استان به عنوان ورزشکارترين استان کشور شناخته مي شود و 132 هزار ورزشکار به صورت سازمان يافته در گيلان به اين امر مشغولند و اميدوارم در زمان مديريت جديد ورزش گيلان اين آمار با افزايش بيشتري همراه باشد تا ورزش گيلان به جايگاه اصلي اش در کشور دست يابد.

نيک بين متذکر شد: به لطف درخشش ورزشکاران رشته هاي مختلف، ورزش گيلان دوران باشکوهي را پشت سر مي گذارد و روند رو به رشدي داشته است، بدون شک در زمان مديريت جديد نيز اين روند تداوم خواهد يافت.

نيک بين از تمامي پيشکسوتان و مسئولان ورزش و ورزشکاران گيلان بابت فراهم آوردن بسترهاي لازم و تعامل جهت ارتقاء ورزش استان تشکر كرد.

هم‌چنين دکتر مير مهدي نجفي معاون هماهنگي امور استانهاي سازمان تربيت بدني با سپاس از تلاش برانوش نيك بين در مدت تصدي مديريت ورزش گيلان خاطرنشان كرد: به هر ترتيب تغيير و تحولات در هر سازماني امري طبيعي است، نيك بين در چهار سال اخير منشا خدمات صادقانه و بي شائبه اي براي ورزش گيلان و كشور بوده است و از مديران توانمند سازمان به شمار مي رود، مجموعه سازمان تربيت بدني از عملكرد وي رضايت كامل دارد، اميدوارم با حضور فولادي روند رو به رشد ورزش گيلان تداوم يابد تا شاهد كسب افتخارات بيشتر ورزشكاران گيلاني در ميادين بين المللي باشيم.

در پايان نيز "محمد فولادي" مديركل جديد تربيت بدني گيلان اظهار داشت: از حضور در گيلان خاطرات فراواني برايم زنده شد، نيك بين در سال‌هاي گذشته واقعا براي ورزش گيلان زحمت كشيد و جا دارد از وي به عنوان مديري نمونه تقدير شود.

وي خاطرنشان كرد: اميدوارم اين توفيق را بدست آورم تا با تلاش صادقانه و تعامل با تمامي نهادهاي اجرايي و ورزشكاران گيلاني بتوانيم منشا خدمات بيشتر براي گيلان باشيم چرا كه جايگاه گيلان در ورزش كشور قابل احترام و والا است و بايد بيشتر از اين مطرح شود.

محمد فولادي پيش از اين به عنوان مدير كل تربيت بدني استان‌هاي گيلان، بوشهر، چهارمحال و بختياري و كهكيلويه و بويراحمد، مديركل روابط عمومي سازمان تربيت بدني، معاون دفتر بازرسي و پاسخگويي به شكايات سازمان تربيت بدني، نائب رئيس فدراسيون ورزش‌هاي همگاني و رئيس حوزه سرپرستي سازمان تربيت بدني مشغول به فعاليت بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.